måndag 9 mars 2009

9 mars'

Skola idag. Gick bra! Intressant att höra allas redovisningar om Röda Korset. Det gick rätt bra för mig också. Så nu är man av med den.

Nästa projekt är 150-ordaren som jag försökte ge mig på ikväll. Har skrivit klart den men är inte alls nöjd, så vet inte hur jag ska få den att bli bättre. Sedan har jag arbetat lite på artikeln. Layouten börjar se någorlunda bra ut nu iallafall. Önskar bara att jag hade photoshop och inDesign på min dator... att sitta i paint känns inte direkt motiverande. Haha.

Imorgon ska jag äntligen få komma till lägenheten och hämta en bok samt lite träningskläder. Har fått hemtentan idag, så tänkte sätta igång med den så fort jag fått boken. Blir lite svårt annars.

Känner mig lite småstressad över lite allt möjligt just nu. Men det har jag ju gjort de senaste dagarna/veckorna ändå, så ingen nyhet... Snart blir det sängen iallafall. Upp tidigt imorgon.

Inga kommentarer: