måndag 30 mars 2009

Här för att stanna?

Solen? Våren?

Det är roligt att vakna upp och se solen skina. Man blir på bättre humör.

Var precis ner och bokade tvättstuga, bytte lakan i sängen och tvättkorgen är full igen. Det blir på onsdag morgon. Snart blir det ärtsoppa sedan ner på stan och uträtta några grejer. Bland annat lämna in mina skor på klackning. De är i princip förstörda. Sen blir det promenad med Karin till stallet! Haha, ni hörde rätt. Jag, Anna, ska följa med Karin till stallet. Det blir ingen lång vistelse där iafl, lite promenad med pollen tydligen. Sedan powerwalk tillbaka! Jag är inget stort fan av hästar direkt :)

Inga andra planer för kvällen förutom att jag ska laga lasangeplattor med parmaskinka och pesto i ugn med ostsås och sallad till. Gott va?

Nu blir det ärtsoppa!

1 kommentar:

Ida sa...

Låter som en bra dag :) jag ska också ut och promenera, vi får hoppas att våren är här för att stanna!