lördag 21 mars 2009

Helg

Igår träffade jag bästa Greta som jag inte sett på över ett år. Himla kul! Vi åt mat på stan, fikade och sedan på kvällen med en spontan utgång. Förkaka hemma hos Jessi och det var himla trevligt. Krogen var mindre kul med alldeles för lite folk. Gick hem runt 1 så var piggelin imorse iallafall!

Idag har jag och Kristoffer packat ner massa saker i förrådet, vi var en sväng på stan och åt sallad, sen åkte vi till återbruket och slängde massa skräp. Sen åkte vi till Hälla och IKEA och inhandlade några grejer. Nu är vi hemma hos K;s familj. Blir lite käk senare och sen blir det nog rätt lugnt. Är så jäkla täppt i näsan, det bara rinner och jag förstår inte varför. För det känns inte som en förkylning... kanske allgergi? Men av vad?

Aja, nu måste jag snyta mig igen... gah!

Inga kommentarer: