torsdag 19 mars 2009

Kursavslut'

Kursavslut idag. Nu har jag en helt ledig helg utan plugg och det känns riktigt bra.

Jag har även gjort värsta upptäckten. Kom på att man kan söka på personer på Facebook och kom fram till att söka på mina vänner jag hade i Kuwait. Och vet ni vad? Jag hittade min bästa kompis som jag hade där. Så nu har jag skrivit att vi gick i samma klass, vet inte om hon känner igen mig dock. Ganska roligt faktiskt! Facebook är ju fantastiskt.

Sitter nu i skolan och väntar på tåget. Det går 11.23. Segt. En timme kvar! Sen blir det lunch på stan med Karin och Linn. Fira kursavslutet!

Annars blir det bara chill ikväll. Ska bli så himla skönt. Tummen mår bättre också för er som är intresserade. Däremot har jag fått lite ont i halsen, känns tjockt på nått vis. Men det går väl över det också så småningom!

Uppdaterar kanske senare. Puss!

1 kommentar:

hafregryn sa...

hvitpeppar! haha...ja gjorde samma grej i veckan...slog upp gammalt folk ur skolkatalogen från usa på facebook....himlans kul ;) hahaha
<3 <3 <3