torsdag 12 mars 2009

Torsdag,

Började dagen med att skjutsa Kristoffer till skolan. Därefter åkte jag och solade, sedan tog jag mig till Friskis. Träffade på Karin efter ett tag och vi körde ett medelpass. Det var hur kul som helst och gick superbra!

Efter det hämtade jag Kristoffer, vi åkte hem och sedan käkade vi köttfärspajen som blev kvar för några dagar sen. Gott.

Nu på eftermiddagen har jag suttit med hemtentan och kommit en bit påväg iallafall. Känns skönt. Nu har dock gett upp och fortsätter imorgon och kanske lite i helgen. Men vill helst av allt slippa sitta hela helgen.

Ikväll blir det träningspass nummer två. Nu när andra Friskis i Västerås är stängt på grund av vattenläcka så flyttades 25 pass till gamla Friskis. Nu är det fullt hus där vill jag lova! Och alla roliga pass hamnar typ samma dag. Så det blir hårdträning idag.

Nu ska jag och Kristoffer hitta på nånting. Vi har kommit fram till att det enda vi gör är att göra ingenting. Roligt? Nej. Bättring skall ske!

Inga kommentarer: