onsdag 11 mars 2009

Trevligt fika hos Karin'

Karins 21 årsdag idag, måste ju nämnas!

Ikväll var vi bjudna på fika. Fick tårta och kaffe. Det var riktigt smarrigt! Trevligt att umgås lite utanför skolan. Visserligen händer det ibland ändå, men det var väldans trevligt iallafall. Uppskattas från min sida. Mer såna myskvällar! Jag fixar, när vi gjort oss riktigt hemastadda i nya lägenheten.

Vi gjorde tacos ikväll. Eller Sebastian och Marielle gjorde tacos. Och vi åt. Det var så himla gott. Aldrig har en tacos smakat så gott. Vad betyder då detta? Jo, Naturdiet kan ta sig nånstans. Blä för pulver, blä för äckliga bars. Däremot är smoothiesarna goda, och dessa kan man ju alltid ta till mellis. Men, jag tänker köra på riktigt mat och träning. Jag ska tänka långsiktigt! Bra Anna, ett steg framåt i utvecklingen.
För övrigt så har jag glömt att berätta att jag beställt panelgardiner till lägenheten från http://www.jotex.se/ Riktigt fina grejer där. Alla färger jag vill ha fanns dessvärre inte i lager, så fick beställa till vardagsrummet endast. Ska springa in på hemtex någon dag och köpa resten tänkte jag. Älskar inredning!

Sen råkade jag klicka hem lite grejer från H&M också. Inte bra för ekonomin! Jag tror att jag tog det på faktura.. så kanske slipper betala denna månad iallafall. Eller nej, jag tog det nog på kort. Aja, jag lär väl märka. Här kommer det lite bilder på det jag klickade hem! Allt dett. Allt detta för en kostnad på 400 kr inkl. frakt.






Inga kommentarer: