söndag 8 mars 2009

Ursäkta bloggtorkan'

Jag brukar ju vara mycket mer aktiv än jag vart på senaste tiden här på bloggen. Anledning är lägenheten, inget internet och en hel del plugg. Vi har numera flyttat hem till Kristoffers föräldrar. Och här kommer vi att bo i en vecka framöver! Sen får vi flytta hem :)

Igår var det 90-talsfest. Och ack så kul och trevligt det var! Idag mår man som man förtjänar. Det var ju dessutom grädden på moset att behöva gå upp imorse klockan halv 4 och följa med Kristoffer och hans föräldrar till Arlanda. Jag var nog fortfarande full när jag gick upp. Nä, så illa var det nog inte. Men trött som bara den! Aja, kom hem igen vid halv 8 på morgonen, så dök i sängen och sov ett par timmar till.

Sen var jag ensam i huset nästan hela förmiddagen, blev bara massa slapp framför tvn. Hittade en pizzabit i kylen och bearnaisesås. Den satt fint vill jag lova!

Sedan senare kom Kristoffer hem och vi och hans kompis Daniel åkte ner på stan och åt Spicy Hot! Riktigt gott. Sen har det bara varit slapp hela dagen. Håller just nu på att laga köttfärspaj. Antagligen hade det inte blivit nån mat för grabbarna om inte någon hade gjort den åt dem ;) Tur att de har mig alltså! Haha.

Imorgon är det redovisning i skolan och vi får även hemtenta. Känns inte så värst motiverande! En hel del grejer som ska in denna vecka. Men bara att kämpa på antar jag! Imorgonbitti ska jag även möta säljaren av lägenheten för att visa vart det läckte i köket och i badrummet. Jag undrar hur man ens kan missa det?

Jag lovar att lägga upp bilder på lägenheten så fort vi fått ordning och alla "brister" är fixade. Ser fram emot att börja inreda... och sedan bjuda till fest.

Imorgon ska jag även köpa träningskort igen. Mitt gick ut i förra veckan. Behövs vill jag lova. Om man ska ha nån kropp till sommaren. Vill börja äta bättre också.. alldeles för mycket snarre de senaste veckorna. Fy,fy,fy!

Inga kommentarer: