söndag 5 april 2009

5 april

Fredagen var mycket kul. Riktigt härligt att träffa allihopa igen! Får vi ta och göra om. Det blev utgång på BJ i Uppsala. Trevlans.

I går, lördag, stannade jag kvar hos Lisa & Greta under hela dagen. Vi åt sallad, åt glass, färgade mitt hår och utväxt litegrann. Ja, det blev väl okej. Haha. Jag har lite panik idag faktiskt. Det känns så himla blont så jag vet inte vad. Mössa imorgon? Åkte hem vid 8-tiden på kvällen iallafall. Då hyrde jag och Kristoffer film. Låt den rätta komma in, lite knepig film måste jag säga.

Idag har vi storstädat lägenheten, sedan har vi varit ute hos Kristoffers familj. Hjälp till att baka bullar. Eller ska väl inte säga att jag var speciellt delaktig. Jag låg i sängen och pluggade istället. Gjorde lite anteckningar på boken. En tenta väntar...

Nu ikväll bli det tacos och en lång promenad. Känner jag behöver rensa mina tankar. Jag är lite allmänt deppig eller otaggad kan man väl säga. På allt. Känslan av att ingenting är roligt. Så måste tagga till nu igen! Jag fyller ju faktiskt år om 5 dagar. :)

Inga kommentarer: