torsdag 2 april 2009

2 april,

Betyder 2 år och 1 månad för mig och Kristoffer <3

Sen har jag glömt att berätta en sak som hände i tisdags på friskis. En rätt kul sak som gjorde att man fick lite bra självförtroende. Jag blev nämligen tillfrågad om jag ville bli ledare för passet för funktionshindrade. Eftersom jag följer med Anki och hjälper henne på passet hade tydligen ledaren som har det nu "spanat" in mig och tyckte att jag var duktig och därför blev jag tillfrågad... Det var lite smickrande faktiskt!

Har precis hört av mig till Mälarenergi och ska teckna ett el-avtal. Hade ju totalt glömt bort och hade heller ingen aning om att man skulle fixa sånt. (är lite ny i detta...). För i studentlägenheten ingick ju allt i hyran! Men, nu är det fixat också... Det är jobbigt att vara vuxen ibland, haha.

Nu tänkte jag ta mig en cykeltur till solstudion och få lite färg i nyllet.

Ser mycket fram emot morgondagen! Utgång med bästa gymnasievännerna. Kommer bli galet!

1 kommentar:

jenny sa...

Oooh vad smickrande:) tog du erbjudandet eller?

Hoppas du får skoj med dina gamla klasskompisar, dags att träffa en annan gammal klasskompis snart oxå va?;) MEEE!