tisdag 7 april 2009

7 april,

Besök hos frissan idag. Hon rådde mig att tona om mitt hår, för hon ansåg att det var på tok för ljust. Tack! Det behövde jag höra för jag kände exakt samma sak. Hon tipsade om en toning som var bra och jag gick och köpte den... Håller på just nu. Är lite nervös över resultatet faktiskt. Jag klippte mig också. Lite toppning och fixning av snedluggen. Blev riktigt nöjd trots inte så stor skillnad.

Ikväll blir det bio. Hade totalt glömt bort det och kom på det när Kristoffer sa det vid 18-tiden. Så klockan 21, blir det nya fast and the furious! Ser fram emot att sen den. Ögonorgasm när man tittar på Paul Walker... yum.

Imorgon blir det eftermiddagslektion, eller rättare sagt, kursinfo för hösten. Känns rätt viktigt. Sedan kommer ju mamma & pappa imorgon! Väldans trevligt ska det bli. Jag och Kristoffer ska laga god mat. Imorgon kommer även rörmokaren och fixar vår toalett på nytt, det läcker nämligen... inte så värst fräscht. Sedan kommer även duschväggen upp, ja, den kom inte upp i måndags på grund av att några rör satt i vägen, så nu ska en rörmokare kolla på det också!
Jag LÄNGTAR tills jag slipper ringa alla bygg-rör-el-gubbar och bara kunna leva ett normalt liv i en välfungerande lägenhet! ;)

Inga kommentarer: