onsdag 8 april 2009

Onsdag, 8 april

Jag påminner er om att jag fyller 21 år på fredag. Två dagar kvar alltså.

Riktigt nice dag. Började dagen med en promenad till gymmet tillsammans med Karin, vi kämpade på i gymmet, sedan gick vi hem. Därefter duschade jag och gjorde mig redo till skolan. Jag träffade på Karin igen och vi hann med en sväng på stan innan tåget gick mot Eskilstuna. Hann med ett impulsinköp på H&M, en riktigt snygg randig tröja med såkallade "pingvinarmar". 49,50 :-. Studentvänligt med andra ord...

Mamma & pappa kom upp idag också. Sen har duschväggen kommit upp nu, helt och hållet. Massa grejer är monterade och jag är nöjd! Jag och Kristoffer bjöd på middag ikväll. Till förrätt, eller tilltugg blev det en röra bestånde av grovhackade marinerade soltorkade tomar, hackad färsk basilika och kesella (som fick rinna av i kaffefilter i 2 timmar). Denna röra rullades sedan in i parma skinka. Otroligt smarrigt! Till varmrätt blev det fläskfilé i vitlöksås med färsk pasta och ruccolasallad. Till detta blev det självklart massa vin, och nån drink! Mycket gott.

Imorgon kommer släkt och firar mig. Vi har fixat smörgåstårta och annat gott. Nu blir det dykning i sängen! Godnatt!

Inga kommentarer: