lördag 25 april 2009

Helg!

Underbart med helg. Underbart med sommarväder.

Gårdagskvällen blev väldigt trevlig. Började kvällen på Harrys med en öl, därefter blev det Afterwork med ett par till öl, därefter Bill&bob med en till öl. Träffade på Karin och Jenny. Sedan träffade vi på Jessi också. Kristoffer och Christian drog vidare till pluto sen och härjade. Jag stannade kvar på bobban och tog mig hem med Karin och Jenny vid midnatt.

Idag har vi traskat runt på stan en sväng. Käkade en halv sub och njöt av solskenet. Sedan blev det hem, balkongen, sola, vindruvor och päronloka. Karin ville gå och äta pizza sen så jag hängde på! Nu är jag hemma igen. Snart dags att börja klä på sig och fräscha till sig inför kvällens galej! Linn blir 21åring imorgon så det blir party all night long ikväll. Förkaka och sedan förmodligen BMB? Ser ut att bli galet iallafall!

Nu; sminka mig och bestämma frisyr... vad man nu kan hitta på med detta skatbo!

Inga kommentarer: