söndag 17 maj 2009

Back to reality :)

Tillbaka i Vässan.

Det blev en extra väska hem... Kommer alltid hem med fler grejer än vad man kommer ner med, undra hur det kan bli så! ;) Det blev lite småshopping i lördags. Jag har en snäll mami&papi som shoppade lite åt mig. Det blev ett par nya tröjor och ett linne. Ett par söta ballerinas också. Sen blev det faktiskt ett par söta pumps i torsdags. Jag tackar inte nej åt lite "gratis" shopping. <3 Bästa föräldrar.

Sen fick jag och Kristoffer ett förkläde! Så nu blir det ännu mer husliga sysslor på Tessingatan ;) Det var GANT dessutom. Riktigt lyxigt. Känns nästan dumt att laga mat i det, haha.

Nu har jag även skrivit klart min artikel som ska redovisas imorgon. Eller intervju. Får se hur det går. Tror nog att jag blev ganska nöjd med den.

Och, jag har ont i armen fortfarande, sen fästingsprutan. Har inte kunnat sovit på sidan på grund av det.. Hoppas det har gått över tills imorgon.

Nu; verkligen tokdyka i vår mjuuuuka säng! :)

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag har haft kokos fram till nu. Den luktar också skitgott men tänkte att jag skulle pröva något nytt och då vart det hallon.