onsdag 1 juli 2009

1 juli,

Huh, konstaterade idag att tiden går väldigt fort. Har haft "sommarlov" i över 1 månad. Vart har tiden tagit vägen?! Redan 1 juli idag lixom. Men just nu, i denna sekund, om en vecka sitter jag på en plan till USA med familjen, inklusive Kristoffer och syrrans karl. Åh vad jag längtar!

Jag hoppas bara på att ögoninflammationen har gett sig till dess! Lite bättre idag, men just nu kliar det lite... får inte klia, men kan inte låta bli!

Vädret idag var lite underligt. Soldis men sen blev det klart, och sen kom en drös med moln, sen klarande det upp. Men varmt som satan ändå! På lördag ska det tydligen bli lite kyligare, om man nu kan kalla 19 grader i skuggan för kyligt, men ändå! Sovrummet nu är olidigt, både på kvällen och morgonen. Det är just nu 28 grader varmt i lägenheten, och när man ska gå och lägga sig vid midnatt har temperaturen sjunkit till 23 grader. Storslaget! Sen lider man när man vaknar på morgonen.. Svetten i princip rinner av kroppen. Hemskt.

Nu har jag precis ätit lite tacos och nu kollar jag på family guy. Ikväll blir det Min stora kärlek, ni vet filmen... på 6an klockan 21.00! Minst sagt underhållande!

Inga kommentarer: