torsdag 2 juli 2009

Värmeslag!

Det är så fruktansvärt varmt! Lägenhet: 28,3 grader. Utomhus: 28,2 grader. Värt att öppna fönstret? Huh!

Idag har jag varit på stan med Anki. Blev en hel del shopping för henne! Däremot inget för mig. Spara pengar, eller ja, av det lilla jag har kvar. 370 kr. Det var en varm dag på stan måste jag säga. Blev lunch på Waynes. Utomhus, i solen. Svettlök! Blev solning i Hökåsen sen ett par timmar. Fick sitta där med en blomspruta men svetten rann ändå. Nu önskar jag faktiskt, att det kunde bli några grader kallare. Alltså, jag snackar inte om 15 grader och regn, utan typ 24 grader och sol. Inte 29 grader och sol som det är nu, lite för hett. Man vill inte ens gå och lägga sig på kvällen för att det är för varmt.

Var ner på stan en sväng och Kristoffer bjöd på Subway. Sen var vi till ICA, köpte glass och hyrde film. Transporter 3 är det som gäller ikväll! Statham är ögongodis.

Just ja, det blev aldrig film hemma i går kväll. Vi gick på spontanbio istället och såg Baksmällan! Åh, vilken rolig film, helt i min smak. Jag kör "gilla" på den. (Facebook-psykad).

Inga kommentarer: