onsdag 22 juli 2009

Hemma på riktigt

Nu är jag riktigt hemma. I Västerås alltså!

Tåget var på tok försenat igår, så istället för att byta i Norrköping som var tanken, och vara hemma i Västerås 20.25, så fick vi åka ända upp till Stockholm, väntar där i två timmar och ta tåget som gick 22.07, så var inte hemma förens efter 23. Segt! Packade iallafall upp och fixade, sen gick och la oss i vår sköööna säng. Underbart :)

Idag är det onsdag, vi ska träffa Kristoffers familj idag och dela ut lite presenter! Annars får vi se vad dagen bjuder på... Ska nog ta och lägga upp lite bilder också från resan, antingen på facebook eller här. Vi får se!

Just det, jag gjorde ett försök i måndags och köpte hårfärg, hade sån ful utväxt. Håret blev gult/orange/vitt. Panik! Mamma ringde till sin frisör i Trelleborg som hade tid dagen efter! Så igår var jag hos frissan i två timmar och färgade, fixade slingor och toppade lite. Jag är numera brunett. Okej, inte så illa, men det är ganska mörkblont med ljusa slingor, väldigt ovant men tror att det är rätt fint? Ska nog lägga upp en bild på det också... Det kommer senare!

Nu; fixa mig.

Inga kommentarer: