torsdag 23 juli 2009

Rutinmänniska

SKITblogg! Ett helt inlägg bara försvann! Faaaan. Bara att skriva om då...

Jag har kommit fram till att jag är en rutinmänniska. Jag vill ha rutiner. Men det finns inte just nu på sommaren då det inte är så mycket jobb för min del, varken hos Anki eller på gruppboendet. På tal om gruppboendet så fungerar inte riktigt grejen med sms, att man ska svara JA om man vill jobba, eller NEJ om man inte vill. Då kommer jag bara med undanflykter om att jag har annat för mig. Så jag behöver ett schema att följa, och bli mer eller mindre tvingad till jobbet. Sån är jag.

Idag tänkte jag ta min an att rensa garderoben, försöka hinna med källaren också. Vore skönt att få det ur världen. Kanske kunde tjäna in några slantar på att sälja lite...

Förövrigt så var jag och Kristoffer på Harry Potter igår. Riktigt bra film! Värd att se tycker jag.

Nu; borsta tänderna, sen garderoben!
Helgen ser bra ut än så länge också...

Inga kommentarer: