onsdag 19 augusti 2009

Huh..

Jag är ännu inte frisk. Men gårdagens feber har gått över, känns det som i kroppen iallafall. Dessvärre är halsen inte bättre. Men samtidigt inte sämre heller, så jag antar att man ska vara glad!

Skulle jobbat nästan hela dagen idag, men fick tyvärr säga ifrån. Jag känner på mig att minsta ansträngning kommer få mig att må sämre. Jag är dock lite sugen på att traska iväg till ICA, paketet med nya överkastet från Ellos har kommit och sen borde jag gå och hämta ut studentlitteraturen som jag beställt till skolstarten. Det blir en dyr historia, men vad gör man?

Hämtar jag ut grejerna idag kommer jag självklart att visa för- och efterbilder på sovrummet! Fast skulle behöva inhandla lite kuddar också, men ni kanske få en tjuvtitt. Vi får se!

Och, en annan kul nyhet. Jag fick en värdecheck från H&M igår på 150 kr! Det har aldrig hänt, jag fick tydligen guldbonusen. Woho! Det gillar vi. Ska hålla mig till den 25 aug, sen ska jag shoppa inför skolan. (Låter åter igen som en 7åring som ska börja ettan!).

Vi hörs senare!

Inga kommentarer: