onsdag 19 augusti 2009

Överkast

Trippen till ICA för att hämta överkastet, samt handla lite matgrejer och hämta ut ett ytterligare paket gjorde sitt. Jag är helt slut! Halsen gör ont, jag blev varm i kroppen och nu ska jag bara lägga mig däckad framför tvn med en stor kopp te!

Jag tog en bild så ni får se iallafall! Notera att jag ska byta ut kuddarna till en eller flera i härliga färger samt köpa lite färglada ljus att ställa på, vad säger man, sängkarmen? Ja, ni förstår. Notera även att eftersom tapeterna (det lilla man ser) är svart/vita och även gardinerna så blev det myckat snyggare.. Vad tycker ni?

Före


Efter


Den nervikta kanten på överkastet är heller inte samma färg trots att det ser ut så. Det bruna överkastet är beige och det svarta är grått. Det ser ut som att kuddarna matchar jättebra, men inte riktigt!

2 kommentarer:

Karin W sa...

Fiiiiint!! Tror jag har ett liknande men något år äldre, köpt från samma ställe. Det är brunt med turkost innerfoder! men det passar inte i den här lägenheten :(

Anna sa...

Åh, okej! Det är fint. Typiskt att det inte passar nu då.. Hm!