måndag 31 augusti 2009

Nollning!

Nu är nollningen i full fart. Själv är man fadder och hjälper till. Det har varit så himla mycket idag, så stressigt, så svettigt men riktigt kul! Har varit superkul att få träffa alla nya studenter som ska läsa textdesign. Tur att jag även har Karin! Tur överhuvudtaget att vi är så många. Huh!

Lång dag för mig också. Kom hem vid typ 17, hetsade i mig mat och drog iväg till jobbet. Kom hem nyss. 21.30. En hel dag från 07.00 - 21.30. Snacka om heltidsjobb! Hehe.

Men, en sak som är mindre bra... jag börjar få ont i halsen! IGEN! Jag blev ju precis frisk från halsont och feber och nu igen! Jag hoppas det bara är tillfälligt för ikväll, för nu har jag verkligen inte tid.

Imorgon är det skolstart för oss textdesignare. Grafisk kommunikation ska vi läsa! Ska bli riktigt spännande och riktigt taggad för att påbörja ett nytt år på högskolan.

Nu ska jag snart dyka i säng. Bokstavligt talat!

Inga kommentarer: