tisdag 1 september 2009

1 september'

Välkommen hösten? Inte riktigt, varmt och skönt idag. Och svettigt.

Introduktion på första kursen idag. Grafisk kommunikation. Verkar riktigt kul. Jag är nervös för att jag inte riktigt lärt mig inDesign än, men det löser sig väl det också. Är ju inte helt otekniskt. Nollningen pågår förfullt, vi har visat alla "nollor" runt idag, sen vart det inte så mycket mer eftersom vi hade lektion.

Imorgon på dagen är det rätt lugnt, men däremot på kvällen är det förfest på Harrys i Eskilstuna och sedan efter det, karaoke och pub på Dekår. Jag är "Nykter Fadder" så kommer alltså bara hålla lite koll. Tur fick vi som fick låna bil och åka hem på kvällen! Ingen efterfest nu gott folk, för då måste jag stanna i evigheter. Capish?!

Ikväll har jag jobbat. Gick bra! Sedan hem, nu har vi kvällsfikat lite med nyttiga mackor med ost & tomat samt största koppen te. Behövligt för min hals. Imorgon vill jag träna, jag ska träna. No doubt about it.

Jag gillar rutinerna nu igen. Verkligen. Rutiner + jag = Bra kombo!

Nu; läsa nya friskistidningen som kommit ut.

Inga kommentarer: