torsdag 20 augusti 2009

Wierd

Mår mycket bättre idag. Halsen spökar fortfarande, men helt klart på bättringsvägen.

Efter jag hade duschat idag ringde ett okänt nummer på mobilen. Det var en familj, utländsk familj, som ville komma och kolla på några kläder jag lagt upp på blocket. Visst, det gick bra, de kom hit. Jag trodde att de skulle komma in, men de ringde när de var utanför porten.. Så tog med kläderna ut. Kvinnan i familjen satt kvar i bilen så mannen fick ta kläderna till henne så hon fick titta. Efter ett tag skakar hon på huvudet, ska lägga till att hon inte ens hälsade. Mannen säger: Nej, hon ville inte. Eh, okej, tack då! Hur skum får man vara? Som inte ens kliver ur bilen... Tur att Kristoffer var med mig ut.

Aja, jag hade tankar på att gå ut och sätta mig i solen, är så sjukt blek, fast tappade lusten nu känner jag. Får se hur jag gör! Behöver färg...

Inga kommentarer: