fredag 21 augusti 2009

Sommarfest

Halsen verkar inte vilja ge med sig trots att jag tagit det väldigt lugnt, men nu orkar jag inte sitta hemma och uggla bara för det!

Ikväll står Lisa för sommarfest ute på hennes sommarställe på Lindö. Ska bli väldigt kul att träffa alla som kommer, gamla gymnasievänner med flera! Blir lite grillning, god dricka och trevligt sällskap helt enkelt. Vi har tur som får både skjuts och hämtning ikväll. Eftersom jag åker till mamma&pappa imorgon vid 09.35 känner det skönt att komma hem ikväll!

Idag står systemet och ICA på att-göra-listan. Sen packa måste jag göra också, för inatt eller imorgon lär jag inte hinna det.

Nu; göra mig lite iordning och börja fixa.
mellanrum

Jag och Lisa när vi slutade 2an på gymnasiet.

(Dock inte denna Lisa som ska ha sommarfesten, men förhoppningsvis får vi träffas ändå!)

Inga kommentarer: