lördag 12 september 2009

090912

Godmorgon!

Lördag. Inga egentliga planer idag förutom att ta en lång promenad eller en löprunda. Ikväll sen blir det jobb för mig och Karin på Dekår i Eskilstuna. Stora sittningen ikväll och sedan eftesläpp. Huh! Kommer förmodligen bli en tuff kväll, men förhoppningsvis går tiden fort...

Igår blev det bara en vanlig hemmakväll. Vi gick till spicy hot och käkade, sedan gick vi till ICA och hyrde film och köpte godis. Riktigt skönt att bara vara hemma!

Jag funderade på att plugga lite idag, om jag nu lyckas med det. Jag väntar fortfarande på två skönlitterära böcker som ska vara utlästa om 2 veckor (!). Ska dessutom ha skrivit en jämförande analys tills dess. Det blir hetspluggning nästa vecka.

Dansen igårkväll var hur kul som helst, men svårt! Och mina benhinnor är inte på min sida nu. Så idag blir det powerwalk endast. :)

Inga kommentarer: