fredag 11 september 2009

Förlamad?

Jag vet inte vad som hänt med vänster sida av mitt ansikte. Nej, jag är inte förlamad.. ville bara få uppmärksamhet ;) men det känns ungefär som att jag fått världens smäll rakt i ansiktet! Sen kom jag fram till att jag har lite ont längst bak vid tänderna.. det kanske hör ihop? Underligt.

Förmiddagslektioner var givande. Han är så bra han Peter. InDesign börjar sätta sig lite nu iallafall. Det känns skönt.

Vi missade tolv-tåget på grund av lektion så vi gick och käkade lunch på vårt nya stamställe, vad hette det nu då? 1st class... någonting. Blev en panini med mozarella, tomat, parma och pesto!

Snart är det träningspass på friskis som gäller. Danspass denna fredag. Riktigt roligt. Sen, efter det? Ja, vad händer då? Jag är splittrad, men känner mig spontan, så vad som helst kan hända.. Dock är jag trött känner jag, så vi får helt enkelt se. Jag har köpt ett "backup-vin" ifall jag skulle hitta på nåt.. Ja, vi får se!

Inga kommentarer: