lördag 5 september 2009

4!

Jag såg precis att jag fått ytterligare en prenumerant på min blogg. 4 är jag uppe i! Haha! Storslaget, verkligen ;) Vem är du, eller ni som prenumererar?

Idag har det varit en skön lördag. Började dagen med att sova ut, till nio ungefär. Sedan blev det träning. 20 minuters kondition och mag - och ryggträning samt stretch. Skönt! Sen när vi kom hem skulle jag för första gången pröva att göra sushi! Det gick okej för att vara första gången men tyvärr råkade jag ha i liiiite för mycket wasabi så det gick knappt att äta... Suck. Aja, man lär sig av sina misstag! Kristoffer verkade inte gilla sushi överhuvudtaget så i fortsättningen får jag väl äta själv. För jag älskar sushi.

Sedan har jag och Karin styrt upp med alla kläder vi ska försöka bli av med imorgon. Får se hur det går! Loppis på Bäckby mellan 10.00 - 15.00. Kan bli en kul grej om inte annat. Har inga förväntningar iallafall.

Nu håller vi på med maten. Ikväll blir det kycklingklubbor med coleslaw-sallad samt blue cheesedressing! Gott. Blev nog lite fast i det här från USA.

Ikväll ska vi mysa framför en film och äta ostbricka. Lyx!

Inga kommentarer: