fredag 4 september 2009

What a week

Ja, det kan man lugnt säga. Jag har sagt det och jag säger det igen. Våra nollor är helt galna och det är så himla kul! De verkar redan efter en vecka fått bästa sammanhållningen och det glädjer mig oerhört. Önskar att vår klass hade lika bra!

Denna dag har vi haft lektion på förmiddagen i InDesign. Riktigt lärorikt för min del! Sedan åkte vi hem och jag och Kristoffer gjorde lunch. Kebabrulle. Hemmagjord. Gott! Efter det drog vi iväg till gymmet och jag körde hela 45 minuters kondition! Riktigt bra.

Sen åkte jag ner på stan en snabbis. Köpte några smågrejer men även en ny soptunna till badrummet! Innan har vi haft en "öppen" soptunna där man ser allt äckel som slängs men nu köpte jag en svart med ett silvrigt lock där det står "push". Hittade den på lagerhaus för 298:- och så var det 20% på det. Toppen!

Ikväll blir det kräftskiva hemma hos Kristoffers familj. Ska bli himla trevligt och riktigt gott! Sen bli det bara hem och ta det lugnt. Det hände en hel del bravader ikväll som självklart hade varit kul men jag känner mig inte riktigt på humör så det blev att jag tackade nej. Hoppas ni alla får supertrevligt!

Nu; måla naglarna.

Inga kommentarer: