torsdag 17 september 2009

Fifty-fifty

Kryssning ikväll tills imorgon. It's gonna be craaazeeey! :) Men som sagt, jag tror att man peppat för mycket för att helt plötsligt bara vända och bli opepp. Ta det som det kommer. För höga förväntninar brukar sluta i kaos. Ska bli väldans kul att vi är så många som åker iallafall! Blir inte kryssningen bra så har man ju sällskapet. Det slår aldrig fel. Låter jag tråkig nu?

Igårkväll kom Kristoffer på den FANTASTISKA idén att vi skulle åka till gymmet när det öppnade imorse. 07.00. Klev upp 06.30, för att åka och träna. En riktigt bra start på dagen var det iallafall, men hoppas ni förstod att jag var ironisk. Nu kan jag iallafall bara vara stolt över mig själv.

Inget plugg idag för min del.

Nu ska jag ta fram en väska och packa ner lite nödvändigheter inför kryssning. Känns som att resorb och lite värktabletter är prio 1?

Inga kommentarer: