onsdag 16 september 2009

Inom 24 timmar...

Godkväll!

Nyss hemkommen från ett jobbigt träningspass. Vi hade inte turen med oss när vi var klara. Ösregn, och då menar jag ös! Det var bara att bita i det sura äpplet och cykla hem. Blöt! Men nu är jag hemma och nöjd. Duschat och precis ätit. Var absolut inte sugen på köttsoppa som jag hade planerat, så jag slängde ihop lite äggröra med gräslök, åt några bitar från steken jag gjorde igår och mangoraja. Mangoraja kan aldrig bli fel!

Dagen idag har bestått av plugg. Hyfsat bra iallafall. Fått lite gjort.

Nu är jag sådär lagom seg...

MEN, imorgon! Ja, då händer det grejer. Hoffmaestro, Afasi&Filthy och Maskinen-kryssning. Kan inte gå fel. Kommer bli riktigt roligt tilsammans med tjejerna. Back on friday!

Nu; fixa disk...

2 kommentarer:

maddlur sa...

haha jaa asså jag blev så sjukt irriterad och det är inte första gången.. Jag ogillar bibblan skarpt!! Men tyvär så måste man ju dit ibland...

Anna sa...

Vi har nog peppat för länge, sen tog energin slut.
Koolers! Då kanske vi springer på varandra typ på Gina i ett sista minuten försök att styra en outfit hahaha