måndag 14 september 2009

Måndag igen...

Lite segt att gå upp imorse, var trött på tåget. Som tur var fanns det ju kaffe att köpa när vi kom fram, men till vår besvikelse så var det typ världens beskaste kaffe... tycker jag iallafall. Hualigen! Pinade i mig nästan hela koppen ändå.

Idag hade vi en gästföreläsare. Maria O'Donnell från Centrum för Lättläst. Otroligt intressant och givade föreläsning!

Idag kom även böckerna jag hade beställt. Jag läste ut (!) den lättlästa verisionen av Låt den rätte komma in på eftermiddagen. Tog typ 2 timmar. Sjukt bra! Fast tyvärr så blir den lättlästa verisionen inte alls lika bra.

Nu ikväll har jag varit iväg och jobbat. Fick även där på köpet en intressant föreläsning on sjukvård. Sen försökte jag plugga lite, det gick som det gick! Alltså inte så bra.

Nu ikväll har jag kollat på Hollywoodfruar. Herregud säger jag bara.

Sen har jag pysslat med naglarna. Mina naglar totalt skivade sig och gick av idag, så var tvungen att göra något drastiskt.

Såhär blev resultatet. (Ursäkta den konstiga handen och att jag inte vill vara med på bilden, hehe)
Naglarna ser ganska äkta ut ändå? Köpta på Åhléns om någon är sugen på att prova!