onsdag 30 september 2009

Sista september

Idag. Imorgon är det höst på riktigt. 1 oktober. Fram med vinterjackan! Idag var det dessutom riktigt kallt ute.. huh!

Bra dag. Började dagen med lite lugnt här hemma bara, tittade på tv, satt här och ugglade. Vid 11 åkte jag och Karin iväg till friskis och körde ett stenhårt medelpass. Jag var faktiskt riktigt stolt över mig själv efter det! Drog hem, slängde ihop lite mat och sedan åkte jag och Kristoffer iväg till högskolan. Satt mig ner och pluggade lite. Sen kom Linn och gjorde sällis! Mycket fin i sitt bruna hår. :)

Efter det gick vi hem och slängde in datorväskorna och gick ner på stan. Team Sportia hade 20% rabatt för alla friskis-medlemmar. Och det gällde allt i butiken! Jag hittade ett par svarta, ganska lika mina nuvarandra, träningsbyxor från Casall. Riktigt skönt att ha två par! Och även ett par vita puma-ankelstrumpor. Perfekt när det tränas.

Sedan gick vi vidare på stan och jag hittade en svart, lite större, väska från H&M. 199:-. Inget speciellt egentligen men blev så irriterad på min lilla väska från La Redoute som var mycket mindre än jag trodde. Besvikelse. Aja, nu har jag en väska, som förmodligen inte kommer hålla längre än någon månad, men som sagt. Jag har en väska i rätt storlek!
mellanrum

Såhär ser de nya träningsbyxorna ut!

Hittade ingen bild på väskan. Fanns inte på hemsidan, men ni kanske får se den i något senare inlägg. Håll utkik!

1 kommentar:

maritta sa...

sista september.. :( nu är det oktober och man börjar bli deprimerad... haha

www.marittas.blogg.se