torsdag 1 oktober 2009

Höst!

0,5 grader imorse. Fyfan!

Har blivit av med en skoluppgift idag. Skönt. Bara man blir godkänd så har man det ur världen! Rätt bra dag. Satt i indesign hela eftermiddagen och knappade! Gick jättebra. Gjort fyra olika affischer nu, så får se om jag kommer på fler idéer sen. Bokomslaget kvar sen. Lång dag, så nu är man otroligt trött i skallen...

Och! Alla går och bli brunetter. Jess och Linn än så länge, och Anna har gjort någon drastiskt och klippt sig kort. Anna har jag inte sett men kan inte annat än tro att det är skitsnyggt! Båda brunetterna ser också jättesnygga ut. Jag blir sugen på att göra nåt, men nu kanske man ska vara unik och stanna blond? Haha. Nja, det lutar inte åt det. Funderar faktiskt på att göra nåt, men brunett kommer jag nog inte bli... Jag tror att jag är för blek för det. Och mammas reaktion var "Neeeej Anna, gör inte det misstaget!". Anledningen till att hon ser det som ett misstag är för att när hon gjorde det en gång kom pappa hem från jobbet, och första reaktionen var "Är du sjuk?". Haha!

Nu; koka ihop något med lax. Hittade ett recept som jag tänkte pröva ikväll. Chililax. Låter kanske inte sådär överväldigande gott, men lät gott. Vi får se!

2 kommentarer:

Karin W sa...

Jag är ju din nya blondinkompis istället :D haha

Anna sa...

Haha, exakt ;)