torsdag 10 september 2009

Torsdag'

5 timmars sömn gjorde sitt. Jag var trött.. tills vi kom till skolan och jag köpte en stor kaffe! Då vart jag piggare iallafall. Nu är nykter fadder tiderna över och det är jag mer än tacksam för, det är verkligen inte kul nånstans! Ett tack ska iallafall Catharina ha för att hon lät oss gå trots att det var några rookisar kvar på festen. Jag trodde jag skulle somna framför ratten på vägen hem men jag lyckades att hålla mig vaken... hehe.

Idag var det förmiddagslektion och vi fick reda på uppgifter i lätt läst och avlyssnat. Utförlig förklaring på vad vi håller på med just nu finns på http://karinwittur.blogspot.com. Det lät iallafall riktigt intressant! Dags att börja plugga nu...

När vi kom blev det god baguette från kåren och sedan en sväng på stan. Inhandlade några nödvändigheter. Sedan åkte jag hem, bytte om och åkte med Karin och tränade. Blev ett medelpass. Haha, det var en upplevelse... vi var nog de enda som var peppade iallafall!

Nu ikväll har vi ätit ugnsstekt och baconlindad fläskfilé stoppad med chevré med en sallad bestående av gurka, tomat och avokado. Enkelt och hur gott som helst! Tack mamma för tipset om stoppad fläskfilé. :)

Annars är det en lugn kväll med idol och snart blir det nog en kopp te!

Inga kommentarer: