fredag 16 oktober 2009

Fredagsmys

Äntligen fredag. En riktigt bra dag än så länge! Lektionen var både givande och rolig. Så har en hel del att fixa och trixa med nu, men det är bara positivt för min del.

Ikväll blir det myskväll faktiskt.. med Kristoffer. Vi har faktiskt inte bara umgåtts med varandra de senaste två helgerna, så kände att vi behövde lite tid. Har varit på affären och köpt mat som vi ska laga ikväll. Sen blir det ostbricka med chevré, fetaost, baby bel, vitlöksost och massa annat. Ska jag tillägga at jag handlade för över 400 kr... Okej, då ingick faktiskt en tidning och andra nödvändigheter för en lingonvecka, samt kött till kvällens mat. Haha!

Nu håller vi på med tvätten. Behövligt som vanligt.

Förkylningen har kanske blivit en aning bättre? Hoppas på ännu bättre imorgon för då vill jag köra medel/intensivpass på friskis.

Glömde att tillägga igår vad jag handlade i Eskilstuna! Det blev ett par svarta sammetsleggings från Bik bok för 149 kr, en gammelrosa kofta från Gina Tricot för 199 kr, ett par svarta ribbade strumpbyxor från Gina Tricot 79 kr, ett elastiskt flätat band att ha i midjan i färgen naturvit och två diadem i vitt och guld. Bra va?

:)

1 kommentar: