tisdag 13 oktober 2009

Kärt återseende

Mysig kväll tillsammans med Karin och Jenny, som vi förövrigt inte har träffa på evigheter! Hon hade fixat med grönsaker och dipp. Gotti! Sedan pratade vi om allt mellan himmel och jord och slötittade på desperate housewifes. Trevlig kväll, helt klart!

Dagen har spenderats i skolan och en hel del framför InDesign. Jag har nu lyckats skriva ut både min affisch och mitt bokomslag i A3-format. Yes! Delredovisning på fredag.

Imorgon ska jag äntligen få träna igen. Bästa Angelicas pass. Sen får vi se vad dagen bjuder på. Förmodligen lite plugg kanske...


Jag & Jenny hemma hos Karin förra hösten! Haha.

1 kommentar:

jensan sa...

Haha på tal om det där med att sola och brun-utan-sol hade jag även på den bilden varit snål med:P

Man blir för bekväm när man är stadgad, bode lyssna på anna anka lite mer kanske:P

Tack för igår!:):) Trevlans!

pöss