onsdag 14 oktober 2009

Snorigt!

Nu kanske det är min tur att få lite förkylningssymtom! Känns som att jag tills nu har klarat hösten med bravur om vi jämför med mina små sjuklingar till klasskompisar ;) Men, det känns inte som en riktig förkylning utan mest massa snörvel av mina tre nysattacker imorse! Vi får se vad det leder till helt enkelt.

Körde som vanligt Angelicas medelpass på Friskis vid 11.30 tillsammans med Karin. Så himla peppande och roligt! Sen åkte jag till Coop Extra och handlade massor med nödvändigheter. Det var inte det lättaste att cykla med med två fulla kassar, tunga som fan + träningsväska på hojjen! Jag var inte glad när jag kom hem, men jaa.. det gick ju.

Sen har jag suttit bänkad framför datorn och klurat på motiveringarn till bokomslaget och affischen. Det har väl gått okej. Får ägna lite mer tid i helgen kanske! Huh, vad tråkigt det låter...

Nellys paket väntade på mig när jag kom hem från träningen också. Men som sagt... inga skor, utan bara ett armband och ett torrshampoo. Buh! Har iallafall fått tillbaka pengarna, så nu ska jag på jakt efter ett par andra!

Inga kommentarer: