tisdag 27 oktober 2009

Tiiisdag

Min hatdag, förutom söndag. Båda är hatdagar. Varför? Jag vet ärligt inte. Det bara är så.

Roast på Berns kan slänga sig i väggen! Nu är det "Grillad på MDH" som gäller. Hehe. Varje bokomslag och affisch fick kritik idag. Både positiv och negativ. Men han hade alltså något negativt med varenda grej. Så om jag gick ifrån nöjd? Nja, inte direkt. Men, ni som ska redovisa på fredag. Var inte rädda! Ni behöver knappast förbereda er. Och kritiken han ger är bara positiv för er själva.

Kom hem 18 (!). Sent! Men som tur var stod maten på bordet och väntade. Duktig pojkvän man har! Blev ingen träning idag, kanske lite smått panik över det, men helt seriöst så är jag helt slut efter dagen. Så det hade förmodligen endast slutat med att jag gått därifrån missnöjd.

Imorgon blir det tvätt. Igen. Känns som att det enda jag gör är att tvätta! Har inga underkläder kvar. Kristoffer påpekade imorse.
- Vi måste tvätta! Jag kan ju inte skriva tenta imorgon utan kallingar!

Jag hade lite fotbad, ansiktsmask, manikyr och pedikyr är ikväll dessutom. Så skönt och behövligt. Nu är jag trött. Blir nog sängen snart och en trevlig tidning!

Inga kommentarer: