måndag 16 november 2009

Plugg/grå/måndag

Lät så väldigt pepp och uppmuntrande tyckte jag, haha! Not.

Började dagen med en solning med Karin och Åsa. Efter som att jag var frusen hade jag tänkt mig ett varmt och skönt solarium men det var iskallt, så kunde knappast slumra till som jag brukar. Sedan traskade jag hem och insåg att mina underkläder inte befann sig tvättade i lådan som det brukar, så jag sprang ner i tvättstugan, hittade en tid direkt. Nu har jag tvättat underkläder och träningskläder! Får blir en rejälare tvättning senare i veckan, eller helgen.

Sen satt jag mig bänkad framför datorn och började skriva på analysen av den engelska forskningsartikeln som handlade om Web Layout. Det gick över förväntan bra och jag tror att jag nästa är klar. Lite korrläsning på det så!

Nu tar jag det piano. 18.15 är det dags för puls/intensiv! Som jag för övrigt inte gått på sen i våras/somras. Ska bli mycket kul!


En hemmadag som ni ser! Håret i en knut och Kristoffers tröja.

Inga kommentarer: