måndag 16 november 2009

Skrattretande

MDH har gjort sitt största misstag någonsin. Idag. Från och med i vår ska vi Västeråsare istället bli tvungna att åka buss till skolan. Det kommer att gå 5 turer per dag från vardera ort. På skittider. Rent ut sagt. Bussresan är väl i sig inte det jobbiga, utan lyssna på det här... 5 TURER PER DAG FRÅN VARDERA ORT! Idag är jag arg på MDH och deras jävla beslut.

Puls/intensiv passet var gryyymt! Så trött i kroppen nu efteråt, men vilken genomkörare. Kommer definitivt upprepas ett flertal gånger.

Till middag blev det bakpotatis (i mikro!). Bästa uppfinningen! Skagenröra och rostbiff. Den satt fint efter träningspasset må jag säga. Nu sitter jag framför tvn och bara njuter av kvällen.

Jag fick ett mms av syrran tidigare idag. "Soliga hälsningar från oss" från Egypten, sittandes vid poolen med en varsin drink i handen. Avundsjukan växte och jag drömde mig bort en stund, tills jag tittade ut och såg den gråa himlen med regnet i luften och en rostig bil. Sverige, sverige, sverige...

Kolla in min härliga t-shirt som jag köpte i somras i USA. Hehehe..