tisdag 17 november 2009

Rusk, rusk, rusk

Whataday! Det är så sjukt jäkla grått ute, alltså, det är helt sjukt vad grått det är. Jag måste säga det igen. Det är så himla grått ute! Förstår ni nu hur grått det faktiskt är?

Tisdagar. Ja, jag håller med Karin, jag gillar verkligen inte tisdagar. Nu hade ju hon otur idag med hål i brallan och allt. Det hade inte jag iallafall! Däremot är det så otrevligt väder att man blir tokig och sen har man insett att helgen faktiskt ÄR slut och att det är alldels för långt till nästa. Jag trotsade iallafall regnet på eftermiddagen och gick ut på en 45-minuter promenad/powerwalk. Ingen träning idag så ville aktivera mig på nått sätt!

Föreläsningen idag var helt ovärd. Det lät ungefär såhär "Mitt projekt, jag, mig, jag, min, mitt, jag". Då förstår ni kanske.

Plugget är i varje fall klart. Och det känns bra.
mellanslag

Nu ska jag inte öppna denna bok på ett par dagar... inte för än det är dags för nästa uppgift iallafall.

2 kommentarer:

sandra sa...

nu tyckerjag att du har blivit lite negativ hörru..du tycker inte om söndagar och inte tisdagar..skärpning! :) fast iofs så kan jag hålla med lite om vädret. :P

Anna sa...

hahaha! jag är nog lite negativ, fast egentlige inte. måste nog sluta klaga så mycket! haha. vädret är ju lite smådeppigt i och för sig! hihi. allt bra med dig? längesen nu igen!