fredag 6 november 2009

X2000

På tåget mot Malmö. Har köpt internet för 30 minuter. Är nog världens segaste internet. Ska bli intressant att se hur lång tid det tar att publicera detta inlägg!

Resan hitills gått bra. Trots att jag ställde klockan på 6.00 imorse lyckades jag stänga av den och vaknade inte fören 6.41. 20 minuter senare var vi påväg mot centralen! Åh, vad sur jag blir på mig själv. Så ingen bra start på morgonen med både stress och svett. Jag som brukar vara så duktig på att gå upp. Suck!

Nu har vi precis stannat i Alvesta. Så bara ca 1 timme och 20 minuter kvar tills vi når Malmö station. Ska vi mycket kul att träffa familjen igen. Var på tok för länge sen!

Nu ska jag försöka publicera innan internet-tiden går ut. Ska även försöka uppdatera er under tiden jag befinner mig i Höllviken!

Inga kommentarer: