måndag 21 december 2009

En liten lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Kristoffers mormor är på bättringsvägen.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Vaknade och somnade om en stund.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Borstade tänderna.

Det sista du sa högt: "Nej, den finns inte på spotify". (Kristoffer visslade på Robin Hood visselsången och ville lyssna på den)

Det senaste någon sa till dig: Men kolla dååå...

Vad har du druckit idag: Varm oboy med grädde!

Vad var det senaste du åt: Julknäcke med gräddost och salami.

Vad var det senaste du köpte: En julskinka. Ska tillagas idag!

Vad är det för färg på din ytterdörr: Ljusgrön.

Vad är det för väder hos dig nu: Massa snö och lite mulet.

Godaste glassmaken: Vanilj, helt klart.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag! Jag blev lite kär första gången jag och Kristoffer träffades på krogen, hihi.

Sover du tungt: Nej, på en nål!

Drömmer du mardrömmar: Nja, väldigt sällan.

Trivs du med ditt jobb: Ja!

Favoritklädsel: Mysbrallor och tjocktröja, men då känner jag mig inte speciellt snygg heller, hehe.

Favoritlåt just nu: Hm, alla jullåtar?

Vad ser du om du tittar till höger: En julgran!

Vad gör dig glad just nu: Allt som har med klappar, jul, vänner, släkt och pojkvän att göra!

Vad ska du göra härnäst: Klä på mig träningskläder och träna!

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Taggad för träning, så alltså glad.

Favoritgodis: Fruktnappar från Haribo.

Kläder just nu: Röda mjukisshorts och ett svart linne.

Sommarplaner: En tvåveckors resa tillsammans med Kristoffer och kanske någon av hans vän och flickvän.

Hur många kuddar sover du med: En!

Spelar du något instrument: Nej, men har spelat klarinett en gång i tiden, haha!

Morgon eller nattmänniska: Både och!

Vad är viktigast för dig: Att alla i min närhet mår bra!

Är du kittlig: Under hakan, ja. Haha!

Snarkar du: Nej, kanske lite om jag är täppt i näsan.

Stjärntecken: Vädur!

Äckligaste insekten: Kackerlackor, fy bövelen.

Längtar du mest efter just nu: Julafton och att åka ner till Skåne!

1 kommentar: