måndag 21 december 2009

Tantvarning?


Tantvarning är när du ...

.. sitter och klipper ut rabattkuponger för skojs skull och sedan faktiskt använder dem.
.. tycker att Friskis & Svettis är rätt coolt.
.. sitter på krogen en fredagskväll och gäspar och vill gå hem - fast klockan bara är elva.

Jag fick för mig att gå in och kolla på tantvarning symtom! Dessa är tre av många fler som kanske stämmer in på mig. Men, jag tänker minsann försvara mig!

Vad är det för fel med rabattkuponger? Varenda student hoppar av glädje när man får 10 kr rabatt på en burk sylt!

Jag ska säga er att Friskis&svettis är grymt coolt. Billigaste och de mest fräscha lokaler och det finns alltid pass man vill gå på. Friskis är bäst! Något för alla helt enkelt.

Den sista punkten. Ja, jag är inne i en "krogen-är-tråkigt-period". Jag går oftast ut för att ha kul med mina vänner, har absolut ingen annan avsikt än det. Ibland är jag sugen på att dansa, ibland inte. För tillfället behöver jag en paus från krogen för att jag helt enkelt lessnat på att trängas, skrika och absolut bara få sjukt ont i fötterna. Jag föredrar ett lugnt ställe med en god drink tillsammans med mina nära istället! Och, jag ska även lägga till att jag inte gäspar av trötthet klockan 23.00, utan mer av uttråkhet isåfall! :)

Skulle jag vara en tant? Aldrig! Jag är en helt vanlig 21-åring.

1 kommentar: