måndag 28 december 2009

Skåne

Skönt att vara här nere. Saknar inte Västerås för tillfället. Jag orkar heller inte plugga. Jag tar tag i det sen. Vill inte ens tänka på det :)

Jag vill veta vad ni fick i julklapp! Ni är alldeles för dåliga på att kommentera och uppdatera era bloggar om det. Skriv!

Jag fick massor med fint. En velourmysdress, parfymset, en klockring och ett par tofflor av Kristoffer. Av syrran och hennes karl fick jag bland annat jätteroliga hårprodukter, underkläder och presentkort på make-up store. Av mamma och pappa fick jag bland annat tre ringer, två i silver och en i guld, en jet-set klocka, en bok, kokbok, presentkort, träningsskor... men gud, nu står det still... jag fick några mer grejer så jag är sjukt nöjd med allt! Tack <3

Ikväll ska jag och Kristoffer laga mat här hemma. Jag ska göra Kyckling italiano. Låter supergott så vi får se helt enkelt!

Och tjejer, hoppas ni får det sjukt bra i Vemdalen! Tvivlar jag inte ett dugg på! :)

3 kommentarer:

Karin W sa...

haha du vet redann vad jag fick :p

Anonym sa...

Haha nej inte jag heller, kan bli galet! Hoppas du har det lika bra där nere! Kram jessi

Emelie sa...

nu har jag skrivit om vad jag fick ;)