torsdag 31 december 2009

Gott nytt år!

Nyår 2008/2009
2010 närmar sig...

Tiden går fort och jag känner att åren bara susar förbi. Och vad har hänt? Ja, vad har hänt egentligen? Det är ganska skrämmande.. fast ändå inte.

Jag satt och funderade på nyårslöften igår. Jag brukar aldrig ha nyårslöften. Varför? Ja, då tänkte ni "för att de ändå inte går att hålla". Men, jag har faktiskt aldrig resonerat så, jag har bara glömt bort att ange nyårslöften. Men i år, gott folk tänkte jag faktiskt ha ett nyårslöfte. Det är att äta mer hälsosamt. Låter kansnke löjligt men det är faktiskt någonting jag verkligen skulle vilja göra, för hälsan, för att må bättre och för att träningen ska ge bättre resultat. Och med att äta mer hälsosamt menar jag inte att skippa den gräddiga såsen då och då eller att hoppa godispåsen på fredagarna. Utan jag menar att skära ner på sådant onödigt fett som jag egentligen inte behöver!

Har ni något nyårslöfte? Berätta!

Annars får ni alla ha ett riktigt gott nytt år, så hörs vi 2010! :)

Inga kommentarer: