onsdag 23 december 2009

Snott från Karin, en lista 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hm, jag tror inte det! Eller jo, jag lagade sushi för första gången alldeles själv. Gjorde även en julskinka!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget, så nej,
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hm, nej...
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov för det.
5. Vilka länder besökte du? USA och England.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Mer pengar... hehe.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 26 maj, då hade jag avklarat år 1 på högskolan utan en enda restuppgift eller U.
8. Vad var din största framgång 2009? Mer diciplinerad och uppskattar saker mer.
9. Största misstaget? Hm.. finns nog inget.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nja, eller skadade höften i duschen när jag halkade så det gjorde ont i ett par veckor men gick sedan över. Sen har det varit en del problem med mina benhinnor.
11. Bästa köpet? Köpte jag min dator 2009? Isåfall den. Annars lägenheten!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Uteluncher...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Resan till USA!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Haha, Angelicas pass låtar ;)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har nog varit ungefär lika. Finns både ups and downs.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Speciellt i höst ha träffat mina föräldrar mer, men tyvärr så går det inte alltid pga. mycket plugg och lektioner man inte kan missa.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Blivit sur för skitsaker.
18. Hur tillbringar du julen? Tillsammans med nära och kära. Bästa!
19. Blev du kär i år? Jag har varit kär hela året!
20. Favoritprogram på TV? Greys.
21. Bästa boken du läste i år? Har jag läst någon bok i år? Haha!
22. Största musikaliska upptäckten? La Roux - skön tjej!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Presentkort, som alltid är behövligt!
25. Något du önskade dig men inte fick? Fick nog allt!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Mamma&pappa var här, sen kom släkt. På kvällen bjöd jag och Kristoffer vänner på middag och sen gick vi ut!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, lite hälsosammare mat emellanåt ;)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Ganska vanlig, modemedveten kanske?
29. Vad fick dig att må bra? Alla nära och kära.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Paul Walker ;)
31. Vem saknade du? Lisa A, Lisa&Greta.
32. De bästa nya människorna du träffade? Hm, har fått mer kontakt med Maria R vilket är jättekul. En framtida vän kanske? :) Sen har ju jag och Karin blivit stammisar tillsammans på friskis och vi har våra stunder, som hon även nämnde, tvillingarna och hemtex-påsen! Haha! <3

Inga kommentarer: