måndag 4 januari 2010

Omotiveraaad

Helt sjukt vad omotiverad jag är till plugget. Men, jag har faktiskt tagit tag i mig själv och pluggat idag. Bra jobbat! Imorgon blir det ännu mer.. Måste ta mig in till skolan också. I Eskilstuna. Mindre kul men antar att det måste göras det också. Men det blir nog inte imorgon...

Kyl och frys är numera fylld med hälsosam mat! Det kändes lite konstigt att slänga ner palsternackor, sötpotatis och andra rotfrukter i vagnen. Det hör inte till vanligheterna att vi handlar sånt. Blev en hel del fisk också och det är ju bra! Frukt och grönt och annat intressant.

Hälsokokboken som jag fick i julklapp ska användas mycket! Roligt att experimentera lite i köket.

Nu ser jag fram emot fredag. Inte tentan då, utan kvällen som bjuder på galej! Blir en tripp till Uppsala för att återförenas med gamla gymnasiegänget. Ska bli skitkul! En perfekt kväll för att fira att tentan är gjord.

Nu: dags för träning.
mellanrum


Jag, Kristin och Emelie! Kvällen då denna bild togs var helt galen, kommer ni ihåg?

2 kommentarer:

Emelie sa...

Haha den kvällen kommer man nog aldrig att glömma! Den var verkligen galen ;)

Anna sa...

hahaa! ja, sjukt ;)