onsdag 27 januari 2010

Oväder!

Jag som trodde att våren snart skulle komma! Resultatet? I princip snöstorm och alldeles för mycket snö och alldeles för många minusgrader. Och jag tog mina converse idag, INTE bra tänkt!

På eftermiddagen var jag och Kristoffer iväg och köpte en tv! En 50". Den är så stor, känns som bio här hemma i vardagsrummet! Filmkväll någon? Hur hade ni nu råd med det då, två studenter... Jo men visst, vi båda har mycket sparade pengar och eftersom vi båda har jobbat och samtidigt fått studiebidrag så har det tillochmed blivit ganska långt över vad både studielån och bidrag tillsammans blir. Vi har även fått en köpare på vår andra tv, så där drar vi in lite pengar också. Perfekt!

Sen på eftermiddag/kvällen var jag iväg till friskis på ett gympass. Blev 25 minuter kondition och lite styrka. Gick bra iallafall. Nu sitter jag i soffan med en flaska mineralvatten och beundrar nya tvn...
mellanrum

Här är den! (lite mindre än verkligheten dock... hehe)

Inga kommentarer: