tisdag 26 januari 2010

Day off

Skönt att vara hemma idag! Startade dagen med en sjukt stort frukost, ägg, macka, te och juice. Nyttigt som attan och sååå mättande.

Sedan tog jag det lugnt. Vandrade ner på stan runt 12 och lämnade tillbaka paketet från h&m till utlämningsstället. Sedan gick jag runt i flera sportaffärer i jakt på ett nytt träningslinne, utan resultat! Hittade ett riktigt snyggt från NIKE, men 400 kr?! Lite väl tyckte jag.

Blev sedan en snabblunch på Coffeehouse by George. Prövade den såkallade hälsotallriken med kyckligspett, matvete, sallad, melon och annat smarrigt. Pröva den! Sedan gick jag hem. Blev en promenad till gymmet med Kristoffer. Körde 35 minuter kondition och triceps! Foten kändes bra, men nu på kvällen känns det lite sämre igen. Mamma och jag kom fram till att det kanske inte var en hälsporre trots allt, utan en sena som förmodligen har sträckts ut eller en överansträngning. Måste nog ändå köpa hålfotsinlägg eftersom jag som mindre var plattfot och numera har ett ganska lågt fotvalv.

Ikväll åt vi god lax med vitlök och örtsås, quinoa och mozarella och tomatsallad. Smarr!

Inga kommentarer: