måndag 11 januari 2010

Uppe med tuppen

Ja, bara att vänja sig vid att klockan ringer 06.45 på morgonen! Fast går i och för sig bara två dagar denna vecka, sen ledig både fredag, lördag, söndag. Bara passa på att njuta!

Redovisning idag. Jag vet inte vad det är men har en klump i magen! Känner mig nervös och vet inte vad det är. Brukar alltid vara så lugn inför muntliga redovisningar, men nu känns det bara jobbigt! Kommer vara glad när det är över. Andas, andas... Jag antar att det är för att man ska "sälja" in sin idé till några utomstående personer. Det är inte min grej att stå och säga "Min idé är bäst, ta den!". We'll see...

Träningen rullar på sjukt bra iallafall! Så taggad på att fortsätta som jag gör nu! Mår så mycket bättre. Fast det är sjuuukt högt tryck på Friskis just nu, alla kommer med sina nyårslöften och köper träningskort. Så man kommer ju se hur det börjar svalna av i februari någongång då nyårslöftena bryts! ;) Haha, undra varför folk inte tränar regelbundet hela tiden och för in det i sin vardag istället för att lova massa saker som ändå bryts?

Nu: dags att pussa på Kristoffer och bege sig till skolan!

Inga kommentarer: